Hagyjon visszajelzést - VeAn Hungarian
Panaszok, javaslatok könyve

Mindent megteszünk, hogy halljuk Önöket és jobbak legyünk!

Több mint 336000 munkamenetet hajtottunk végr

Több mint 140000 állandó ügyfél

Kedves VEAN TATTOO hálózatunk ügyfelei!

Cégünkben nagyra értékeljük minden ügyfelünk véleményét, és a látogatás utáni felmérési rendszerrel biztosítjuk a magas színvonalú szolgáltatást és javítjuk munkánk minőségét, törekedve az interakcióra, ami a legjobb eredményekhez vezet.

Minden egyes alkalom után felmérjük ügyfeleink 100%-át, hogy megismerjük véleményüket a nyújtott szolgáltatások minőségéről, valamint arról, hogy mit lehetne javítani vagy változtatni munkánkon. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy időben reagáljunk minden kívánságra és megjegyzésre, valamint fenntartsuk a magas szolgáltatási sztenderdeket.

A látogatást követő 21. napon kapcsolatba lépünk az ügyfelek 80%-ával, hogy meggyőződjünk arról, hogy elégedettek-e az eredménnyel. Ez nem csak lehetővé teszi számunkra, hogy kapcsolatban maradjunk az ügyfelekkel, hanem azt is garantálja, hogy mindenki hosszú távon elégedett legyen az eredménnyel.

Nyitottak vagyunk a párbeszédre és lehetőséget biztosítunk az ügyfelek számára, hogy panaszaikat és javaslataikat a weboldalon vagy a személyes fiókon keresztül nyújthassák be, ahol online követhetik a kérelem állapotát.

Minőségellenőrzési

Osztály

Panaszok és javaslatok űrlap

*Feldolgozás két munkanapon belül, ha nem léptek Önökkel kapcsolatba, vagy sürgős helyzetben van, kérjük, hívja a weboldalon található számot vagy forduljon az online tanácsadóhoz.

Visszajelzési és minőségellenőrzési rendszerek
1

Az ülés alatti és utáni kérdőívezési rendszer, a későbbi 10-21 napos felmérésekkel együtt lehetővé teszi számunka a tetoválás gyógyulásának minőségéről és a szolgáltatásokkal való elégedettségről szóló információk gyűjtését. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy értékeljük, mennyire felelünk meg az ügyfelek elvárásainak és hol szükségesek a fejlesztések.

2

A "Rejtett Vásárló" program rendszeresen ellenőrzi szolgáltatásunk minden aspektusát, a kommunikációtól a munka minőségéig, azonosítva a potenciális problémákat azok későbbi orvoslása érdekében.

3

Az eladási osztályok és az automatikus hívásokkal történő ügyféllekövetési rendszer, azok számára, akik nem töltötték ki a kérdőíveket, segít biztosítani, hogy ne hagyjunk figyelmen kívül értékes visszajelzéseket és javaslatokat.

4

A weboldalunkon és mobilalkalmazásunkban nap 24 órájában részletes visszajelzések hagyásának lehetősége hangsúlyozza nyitottságunkat és vágyunkat, hogy minden ügyfelünket meghalljuk.

5

A szakma vezető szakértői által végzett rendszeres szakmai ellenőrzések és a munkatársaink számára tartott állandó mesterkurzusok biztosítják a nyújtott szolgáltatások magas színvonalát.

6

A vizsgálóink és művészeink rendszeres auditálása a stúdiókban három havonta egyszer történik, ez fenntartja csapatunk magas szintű professzionalizmusát és kompetenciáját.

7

Az automatikus feladatok rendszere a higiéniai előírások betartására szigorúan végrehajtja és automatizálja az ellenőrzési folyamatokat, ami létfontosságú ügyfeleink biztonsága és egészsége szempontjából.

8

Az automatikus feladatok rendszere a higiéniai előírások betartására szigorúan végrehajtja és automatizálja az ellenőrzési folyamatokat, ami létfontosságú ügyfeleink biztonsága és egészsége szempontjából.