Mindent megteszünk, hogy halljuk Önöket és jobbak legyünk!
Több mint 336000 munkamenetet hajtottunk végr
Több mint 140000 állandó ügyfél
Cégünkben nagyra értékeljük minden ügyfelünk véleményét, és a látogatás utáni felmérési rendszerrel biztosítjuk a magas színvonalú szolgáltatást és javítjuk munkánk minőségét, törekedve az interakcióra, ami a legjobb eredményekhez vezet.
„A visszajelzés a fejlődésünk alapja. Minden véleményre odafigyelünk, hogy az iparág vezetői maradhassunk.” – Igor Ganzha, a VEAN TATTOO hálózat vezérigazgatója.
Minden egyes alkalom után felmérjük ügyfeleink 100%-át, hogy megismerjük véleményüket a nyújtott szolgáltatások minőségéről, valamint arról, hogy mit lehetne javítani vagy változtatni munkánkon. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy időben reagáljunk minden kívánságra és megjegyzésre, valamint fenntartsuk a magas szolgáltatási sztenderdeket.
A látogatást követő 21. napon kapcsolatba lépünk az ügyfelek 80%-ával, hogy meggyőződjünk arról, hogy elégedettek-e az eredménnyel. Ez nem csak lehetővé teszi számunkra, hogy kapcsolatban maradjunk az ügyfelekkel, hanem azt is garantálja, hogy mindenki hosszú távon elégedett legyen az eredménnyel.
Nyitottak vagyunk a párbeszédre és lehetőséget biztosítunk az ügyfelek számára, hogy panaszaikat és javaslataikat a weboldalon vagy a személyes fiókon keresztül nyújthassák be, ahol online követhetik a kérelem állapotát.
Denys Havadzyn
A Minőségellenőrzési Osztály vezetője
Az ülés alatti és utáni kérdőívezési rendszer, a későbbi 10-21 napos felmérésekkel együtt lehetővé teszi számunka a tetoválás gyógyulásának minőségéről és a szolgáltatásokkal való elégedettségről szóló információk gyűjtését. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy értékeljük, mennyire felelünk meg az ügyfelek elvárásainak és hol szükségesek a fejlesztések.
A "Rejtett Vásárló" program rendszeresen ellenőrzi szolgáltatásunk minden aspektusát, a kommunikációtól a munka minőségéig, azonosítva a potenciális problémákat azok későbbi orvoslása érdekében.
Az eladási osztályok és az automatikus hívásokkal történő ügyféllekövetési rendszer, azok számára, akik nem töltötték ki a kérdőíveket, segít biztosítani, hogy ne hagyjunk figyelmen kívül értékes visszajelzéseket és javaslatokat.
A weboldalunkon és mobilalkalmazásunkban nap 24 órájában részletes visszajelzések hagyásának lehetősége hangsúlyozza nyitottságunkat és vágyunkat, hogy minden ügyfelünket meghalljuk.
A szakma vezető szakértői által végzett rendszeres szakmai ellenőrzések és a munkatársaink számára tartott állandó mesterkurzusok biztosítják a nyújtott szolgáltatások magas színvonalát.
A vizsgálóink és művészeink rendszeres auditálása a stúdiókban három havonta egyszer történik, ez fenntartja csapatunk magas szintű professzionalizmusát és kompetenciáját.
Az automatikus feladatok rendszere a higiéniai előírások betartására szigorúan végrehajtja és automatizálja az ellenőrzési folyamatokat, ami létfontosságú ügyfeleink biztonsága és egészsége szempontjából.
Az automatikus feladatok rendszere a higiéniai előírások betartására szigorúan végrehajtja és automatizálja az ellenőrzési folyamatokat, ami létfontosságú ügyfeleink biztonsága és egészsége szempontjából.